خاتمه بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان

سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر 15 آبان به خاتمه می رسد و این سالن بازگشایی مجدد می گردد.

خاتمه بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان

به گزارش گروه ساختمانی آبان، زهرا نوروزی سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره زمان خاتمه بازسازی سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر که پیش از این قرار بود در شهریورماه باشد، به خبرنگار مهر گفت: در روند بازسازی ممکن است کارهایی به امور پیمانکار اضافه گردد که در قرارداد نبوده و این امر زمان بازسازی را طولانی تر می نماید. طبق قرارداد اصلی ماشینری سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر و نصب جایگاه های آن در حال تکمیل است.

وی درباره زمان بازگشایی مجدد سالن اصلی بیان کرد: طبق هماهنگی هایی که با بهره بردار داریم، سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر تا 15 آبان آماده بهره برداری مجدد می گردد.

نوروزی درباره مواردی که قرارداد پیمانکار بازسازی سالن اصلی تئاتر شهر اضافه شده، گفت: بعضی امور نظیر مقاوم شدن اسکلت و سازه صحنه سالن اصلی و رنگ شدن بخش هایی از سالن از جمله موارد فنی و امور بوده که جزو قرارداد پیمانکار بازسازی نبوده است.

سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فاز بعدی بازسازی مجموعه تئاتر شهر، اظهار کرد: ما از یک مشاور تخصصی که مورد تأیید میراث فرهنگی است بهره می بریم که قرار است مطالعه وضعیت کل مجموعه تئاتر شهر را انجام دهد و بر اساس مطالعه مدنظر به ما اعلام می نماید که اولویت بعدی باید بازسازی کدام سالن ها یا بخش های مجموعه تئاتر شهر باشد. تا خاتمه امسال اولویت های بعدی بازسازی تعیین و با توجه به اعتبارات سال 99 امور انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: بحث ماشینری و نصب جایگاه های سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر اعتبار زیادی را به خود اختصاص داد، ضمن اینکه بخشی از تأسیسات آب و فاضلاب مجموعه ایراد داشت که آن ها را هم انجام دادیم ولی بازسازی کلی دیگر بسته مطالعاتی است که توسط مشاور انجام می گردد.

نوروزی درباره وضعیت و انتها بازسازی بنای قدیمی اداره برنامه های تئاتر که مخروبه شده است، یادآور شد: اداره تئاتر قبلا جزو ساختمان هایی بود که باید مورد مرمت و بازسازی قرار می دریافتد و از این رو از ردیف اعتباری مانند بازسازی مجموعه تئاتر شهر بهره مند می شد. بعد از مطالعه اجرا شده درباره ساختمان اداره تئاتر تعیین شد که این بنا باید تخریب و دوباره احداث گردد و این امر نیازمند ردیف اعتباری مجزایی است.

سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد: پیشنهاد ردیف اعتبار اختصاصی برای احداث اداره تئاتر به سازمان برنامه و بودجه ارائه شده و به محض اختصاص این ردیف اعتبار، کارهای اجرایی آغاز خواهد شد. البته به دنبال دریافت پروانه ساخت از شهرداری تهران هستیم که در سال 96 هزینه ای 800 میلیون تومانی داشت و به طور حتم در حال حاضر این هزینه بالاتر خواهد بود. معاونت هنری و ما در دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد پیگیر دریافت پروانه ساخت بنای اداره تئاتر هستیم.

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با ما تماس بگیرید.



به "خاتمه بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه بازسازی تئاتر شهر تا 15آبان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252