نمونه اجرای پروژه بازسازی سوئیت متخصصین گروه آبان

نمونه اجرای پروژه بازسازی سوئیت متخصصین گروه آبان

در اینجا یکی دیگر از پروژه‌های انجام شده توسط گروه آبان را به شما معرفی می‌کنیم. این سوئیت روی پشت بام، سابق بر این ظاهری قدیمی و بدون کارایی داشته است. متخصصان ما در گروه آبان با استفاده از به‌روزترین مصالح و تکنیک‌ها در ساخت و بازسازی، این سوئیت پشت‌بامی را به محلی آرامش‌بخش و دلنشین برای استراحت و لذت بردن از فضای بیرون تبدیل کردند.

پروژه بازسازی سوئیت

یکی از بخش‌های مهم بازسازی این سوئیت، کفپوش آن است. در چند دهه اخیر تغییرات فراوانی در زمینه ساختمان‌سازی و مصالح در دسترس برای ساخت و بازسازی خانه به وجود آمده است. یکی از جالب‌توجه‌ترین تغییرات در این زمینه، تنوعی است که در کفپوش‌ها به وجود آمده است. مانند گذشته شما تنها محدود به مصالحی قدیمی مانند موزائیک، سرامیک و سنگ نیستید.

پروژه بازسازی سوئیت
پروژه بازسازی سوئیت

حالا شما می‌توانید با قیمت بسیار مقرون‌به‌صرفه، کفپوش مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای انتخاب هم به گزینه‌های زیادی مانند کفپوش پارکت، لمینت، چوب و ... دسترسی دارید. وزن سبک، عایق بودن در برابر تغییرات دمایی و صدا تنها بخشی از مزیت‌های این نوع کفپوش‌های چوبی یا مشابه چوبی هستند. همانطور که در تصاویر می‌بینید، با زیرسازی، کف سویئت بالاتر آمده و امکان رد کردن لوله‌ها و اتصالات و همچنین ایجاد گرمایش از کف در این سوئیت به وجود آمده است.

یکی دیگر از جنبه‌های مهم این پروژه بازسازی سوئیت که توسط متخصصان گروه آبان انجام شده، پنجره‌های PVC و دوجداره هستند. انعطاف‌پذیری بالای این پنجره‌ها این امکان را به طراحان ما داده تا برای این سوئیت انواع و اقسام پنجره‌ها با ابعاد مختلف را ایجاد کنند. یکی از ویژگی‌های مهم پنجره‌های دوجداره، عایق بودن عالی آنها در برابر صدا و حرارت است.

پروژه بازسازی سوئیت
پروژه بازسازی سوئیت

پنجره‌های بزرگ سرتاسری و نورگیر از ویژگی‌های جالب توجه این پروژه بازسازی سوئیت هستند. توجه کنید که طراحی پنجره‌های بزرگ و سرتاسری با به کارگیری مدل‌های قدیمی پنجره‌ها ممکن نبوده است، چرا که عملا گرم کردن یا سرد کردن فضای داخل سوئیت با وجود این مقدار از پنجره معمولی تقریبا غیر ممکن بوده است.

استفاده از دیوارها و سقف پیش ساخته در این پروژه بازسازی سوئیت، به متخصصان گروه آبان این اجازه را داده تا کار را با سرعت خیلی بیشتر و با هزینه بسیار پایین‌تر از حالت معمول انجام دهند. این چنین انتخاب‌ها در یک پروژه بازسازی باعث رضایت صاحب خانه هم می‌شود، چرا که سرعت انجام کار بالا رفته و در نهایت محیطی شیک و تمیز برای او ایجاد می‌شود.

پروژه بازسازی سوئیت

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این پروژه بازسازی سوئیت، توجه به فضای بیرونی و محوطه سازی است. حتی با وجود فضای محدود برای این پروژه، گروه آبان سعی بر این داشته تا بیشترین بهره از فضای بیرونی سوئیت برده شود و محیطی زیبا و دلنشین ایجاد شود. ایجاد فضای گل گاری، ایجاد کفپوش سرتاسری و متناسب با فضای داخل، تزئین و جلوه دادن به المان‌های اضافی پشت بام و تعبیه باربیکیو برای ایجاد فضایی عالی برای وقت گذرانی برای ساکنان، گوشه‌ای از کارهایی هستند که برای این بخش از پروژه انجام شده‌اند.

پروژه بازسازی سوئیت

برای دیدن نمونه های بازسازی بیشتر کلیک کنید

به "نمونه اجرای پروژه بازسازی سوئیت متخصصین گروه آبان" امتیاز دهید

7 کاربر به "نمونه اجرای پروژه بازسازی سوئیت متخصصین گروه آبان" امتیاز داده اند | 3.6 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه اجرای پروژه بازسازی سوئیت متخصصین گروه آبان"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252