نمونه بازسازی ساختمان، نمونه کار بازسازی ساختمان، پروژه بازسازی ساختمان

نمونه اجرای پروژه بازسازی توسط گروه ساختمانی آبان

بازسازی آشپزخانه

تعویض کابینت که از مهمترین بخش های بازسازی ساختمان به شمار می‌رود، از خدمات تخصصی گروه آبان می باشد. در این راستا با توجه به طراحی و بودجه تعیین شده در این رابطه، طی قراردادی اقدام به تهیه مناسب ترین طرح و کیفیت توسط تیم طراحی و اجرای کابینت گروه آبان می گردد. در پروژه های بازسازی ساختمان توجه به تغییر کابینت می تواند به میزان قابل توجه ای تغیرات مثبت در دکوراسیون منزل ایجاد کند همانطور در تصاویر به وضوح مشخص است تا حد بسیار بالای این تعویض توانسته فرم آشپزخانه و دید کلی این قسمت مهم خانه را تغییر دهد.

قبل

نمونه بازسازی آشپزخانه

بعد

نمونه بازسازی

همچنین در برخی موارد به علت تاریک بودن فضای داخلی ساختمان و کم بودن نور به علت قرار گرفتن واحد در طبقات پایین تر و کمبود نور طبیعی، توجه به این نکته  که از رنگ بندی روشن در اجرای کابینت می بایست استفاده کرد که به طریقی بتوان این ضعف را برطرف و یا بهبود بخشید، همیشه مورد توجه بوده است.

در معماری گذشته، کابینت ها صرفا توجه به محلی برای قراردادن وسایل آشپزخانه مورد انتظار بود اما امروزه در معماری نوین توجه ویژه ای از جایگاه زیبا شناسی انجام می پذیرد.

قبل

نمونه بازسازی آشپزخانه

بعد

نمونه بازسازی آشپزخانه


اصلاح ارتفاع سقف

از قسمت های مهم و قابل توجه در بازسازی و نوسازی ساختمان های قدیمی، موضوع اصلاح ارتفاع سقف می‌باشد که در معماری قدیم اعتقادی به سقف بلند وجود نداشت در صورتی که فضای زیادی از ارتفاع مفید خانه به وسلیه سقف های کاذب و یا رابیتس پوشیده و در نهایت سقف های خانه کوتاه به نظر میرسید. از این رو از اقدامات بازسازی در مجموعه آبان، اقدام به برداشتن سقف ها و بالا بردن ارتفاع مفید و همچنین در صورت نیاز استفاده از کناف که هم سرعت بالاتری دارد و هم تقریبا هزینه مناسبتری را می تواند تامین کند.

از این رو توجه به این امر باعث می شود که در خانه ها از حداکثر فضای سقف استفاده شود که بعضا می تواند در انتفال بهتر نور طبیعی در خانه و همچنین حس بهتر به جهت بزرگتر بودن فضا از آن استفاده نمود. 

نمونه اجرای پروژه بازسازی


تعویض درب های قدیمی

یکی دیگر از مراحلی که امروزه در ساختمان ها بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد بحث امنیت ساختمان می‌باشد که علاوه بر تامین امنیت به زیبایی هرچه بیشتر واحد نیز کمک شایانی می‌نماید.

تعویض درب های قدیمی واحد با درب های ضد سرقت روز به روز توانسته جایگاه خاص خودش را با توجه به زندگی های شهری در صنعت ساختمان پیدا کند، اما مهمترین نکاتی که در تعویض درب های ضد سرقت می بایست به آن توجه کرد ابعاد چهارچوب و درب موجود (قدیمی ساختمان) می باشد که مجموعا این ابعاد بهتر است از 110 سانتی متر کمتر نباشد، زیرا درب ضد سرقت ساخته شده از حالت استاندارد خارج شده و در جابه جایی وسایل میتواند مشکلاتی را ایجاد نماید. البته محدودیت های ارتفاعی هم در این درب ها وجود دارد که بهتر است حداقل ارتفاعی در حدود 210 سانتی متر را از نظر ارتفاعی داشته باشیم.

سوالی که همیشه مطرح بوده این هست که اگر ابعاد درب موجود کمتر از این ابعاد باشد آیا امکان تعویض درب های ضد سرقت وجود نداره؟ که در جواب باید گفت قطعا این امکان وجود دارد، اما به شرطی که چه از داخل واحد و چه از بیرون امکان تخریب دیوار اطراف وجود داشته باشه و مواردی چون وجود ستون یا تاسیسات به علت تخریب مورد نیاز باعث جلوگیری از این امر نشود.

قبل

نمونه اجرای پروژه بازسازی

بعد

نمونه اجرای پروژه بازسازی


بازسازی سرویس بهداشتی و حمام

تعویض کاشی های کف و دیوار سرویس بهداشتی و حمام از دیگر موارد مهم و قابل توجه در بحث بازسازی است که به شدت مورد توجه قرار می‌گیرد. که البته در صورت وجود هرگونه نشت رطوبت و آب از دیوارهای مجاور به علت فرسودگی تاسیسات توجه به تعویض لوله ها و همچنین اصلاح و یا تعویض عایق رطوبتی (قیر و گونی) حمام و سرویس بهداشتی در برطرف کردن این ایرادات از جمله موارد مهم و قابل توجه می باشد. 

تعویض کاشی های کف و دیوار سرویس بهداشتی و حمام غالبا (عرفا) به دو صورت دوغابی و یا چسبی انجام میشود. که در روش دوغابی با کندن کاشی های قبلی همراه است که در صورت نیاز به تعویض و مرمت تاسیسات و عایق رطوبی قطعا از این روش استفاده میشود.

اما در روش دوم که اصطلاحا چسبی می باشد، بدون نیاز به برداشتن کاشی های قدیمی صرفا با استفاده از چسب های مخصوص کاشی که در بازار با برند ها و کیفیت های مختلف عرضه می‌شود، کاشی های جدید را روی آن ها می چسبانیم. 

قبل

نمونه اجرای پروژه بازسازی

بعد

نمونه اجرای پروژه بازسازی

بعد

نمونه اجرای پروژه بازسازی

برای دیدن نمونه های بازسازی بیشتر کلیک کنید

به "نمونه اجرای پروژه بازسازی توسط گروه ساختمانی آبان" امتیاز دهید

12 کاربر به "نمونه اجرای پروژه بازسازی توسط گروه ساختمانی آبان" امتیاز داده اند | 3.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمونه اجرای پروژه بازسازی توسط گروه ساختمانی آبان"

2 دیدگاه

توسلی 5 دی 1399

هزبنه نصب توالت فرنگی در حمام رنگ اتاق و یکم دستکاری سالن چنده

پاسخ به توسلی

کارشناس گروه آبان5 دی 1399

همکاران به زودی مشاوره لازم را خدمت شما ارائه خواهند داد.

پاسخ به کارشناس گروه آبان
* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252