طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

در این پروژه که با طراحی و اجرای گروه ساختمانی آبان در یکی از معروف ترین برج های شمال شهر تهران به جهت اجرای فضای سبز و آلاچیق و همچنین مبلمان فضای بیرون و در نهایت تاب توسط تیم فنی و مهندسی آبان انجام گرفت. که در ادامه با روند اجرای این پروژه در کنار شما خواهیم بود و سعی بر آن است که بتوانیم با عکس های اجرایی و توضیح نکات مهم و ضروری در حین اجرا در زمینه آموزش و بالا بردن اطلاعات شما دوستان عزیز گام برداریم.

 از این رو مراحل اجرایی این تراس به شرح زیر انجام گرفت:

  1. طراحی و اجرای فضا سبز و آبنما و مسیر های دسترسی
  2. طراحی و اجرای آلاچیق و نور پردازی خاص
  3. طراحی و ساخت مبلمان فضای بیرون با توجه به فضا وسلیقه کارفرما محترم
  4. تاب مناسب فضای خارجی با طراحی گروه ساختمانی آبان

مواردی که در بالا عنوان شده از جمله مواردی است که طی جلسات متعدد با کارفرما محترم و بررسی تمام شرایط و فاکتورهای ممکن و بعد از طراحی در گروه ساختمانی آبان و توجه ویژه به شرایط موجود در این پروژه و همچنین محدویت های فراوانی که به علت لوکشن و طبقه مورد نظر در این پروژه وجود داشت و شرایط سختگیرانه که در تمام برج های مسکونی شمال تهران به علت آسایش و رفاه ساکنین آن وضع و به اجرا در می آید نهایتا منجر و خروجی شد که کارفرما محترم با رضایت حداکثری زمینه رضایت مهندسین و مجریان گروه ساختمانی آبان را با خود به ارمغان آورد.

ویدئو پروژه

پروژه طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

گالری تصاویر

پروژه طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

در ادامه این مقاله ابتدا به صورت مختصر در مورد طراحی و فضا سازی انجام گرفته در تراس پروژه نیاوران اطلاعاتی ارائه میشود و سعی میشود تصاویری برای درک بهتر موضوع و روند اجرای کار در ادامه آورده شود.

طراحی و اجرای فضا سبز و آبنما و مسیر های دسترسی

♦ در ابتدا امر بعد از بازدید از پروژه محلی را بعنوان محل مناسب برای اجرای آلاچیق و سپس محلی های دیگر را به عنوان فضای مناسب چمن و باغچه طراحی و انتخاب شد در این زمینه مطابق تمام پروژه های گروه ساختمانی آبان سعی بر آن شد که حداکثر نیاز کارفرما محترم با توجه به شرایط موجود در نظر گرفته شود.

از این رو در انتخاب گل و گیاهان که هم شرایط زیبایی و هم شرایط اقلیمی مناسب را در فضای تراس داشته باشد بسیار مورد توجه قرار گرفت. به علت علاقه کافرما محترم برای سبزی بیشتر محیط از چمن طبیعی با شرایط و دسیپلین خاص محیط مورد استفاده قرار گرفت.

در این پروژه از سیستم هوشمند آبیاری قطره ای که با زمان بندی دقیق درزمان مناسب که توسط مشاوران کشاورزی گروه ساختمانی آبان  اقدام به آبیاری گیاهان این تراس می نماید و زمینه ساز طراوت و شادابی هر چه بیشتر گیاهان و همچنین عدم نظارت کارفرما محترم را برای این موضوع فراهم میکند تا علاوه بر آسایش روانی موضوع رسیدگی در هر زمان همچون سفر و غیره را نیز مرتفع نماید.

از دیگر المان های مهم سیستم برق کشی و تاسیسات می باشد که با مشاوره کارشناسان گروه ساختمانی آبان به بهترین نحو و در حداقل زمان پیش بینی شده انجام گرفت.

از دیگر المان های استفاده شده در زیر سازی و مسیر های تراس استفاده از بتن اکسپوز و همچنین استفاده از سرامیک های طرح چوب می باشد که علاوه بر زیبایی به علت ماهیت پرسلان بودن این دسته از سرامیک ها میتواند به خوبی در برابر سرما و گرما و اصطلاحا شرایط محیطی از خود مقاومت خوبی نشان دهد.

در انتهای این بخش از پروژه، مانند همه پروژه های گروه ساختمانی آبان توجه به نور پردازی خاص و منحصر به فرد و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در انتخاب چراغ ها و همچنین مناسب با فضای بیرون(شرایط ضد اب یا همان IP) بودن مورد توجه قرار گرفت و توانست شکوه و عظمت خاصی را برای این پروژه ایجاد نماید. و در تصاویر زیر اتمام این بخش از پروژه و شرایط و وضعیت آن به وضوح قابل مشاهده و لمس می باشد.

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

بعد از اتمام ساخت و طراحی تراس این پنت هاس توسط طراحان و مجری گروه ساختمانی آبان، بحث طراحی و جانمایی و همچنین مباحث مورد درخواست و نیاز کارفرما محترم مطرح شد که با جلسه های مختلف و همفکری انجام گرفته موضوع طراحی و همچنین انتخاب نوع متریال مصرفی مورد تایید کارفرما محترم قرارگرفت و در این مرحله تیم اجرایی گروه ساختمانی آبان برای خرید متریال ها و مصالح مصرفی اقدامات و هماهنگی های لازم را انجام دادند.


طراحی و اجرای آلاچیق و نور پردازی خاص

از مهمترین نکاتی که در این مرحله از اجرا می بایست مورد توجه قرار گیرد جانمایی صحیح محل اجرای آلاچیق می باشد. در این مرحله می بایست باتوجه به زاویه نور در طول شبانه روز و همچنین دید و ویو مناسب برای آلاچیق مورد توجه قرار گیرد تا از این طریق بتوان اوقات مناسبی را برای مصرف کننده محترم ایجاد کرد.

♦ در این پروژه گروه ساختمانی آبان در مرحله طراحی تراس توجه ویژه به محل اجرای آلاچیق داشت و از این رو همانطور که ملاحظه میفرمایید محلی جدا به صورت سکو برای اجرای آلاچیق در نظر گرفته شد که به دلیل اختلاف ارتفاع از زمین دید بهتری را داشته باشد.

بعد انتخاب محل و خرید مصالح مصرفی برای ساخت آلاچیق، تیم مدیریت اجرای مجموعه آبان، اقدام به هماهنگی های لازمه برای انتقال مصالح برای اجرا در طبقه 9 یک برج مسکونی انجام شد زیرا در اینگونه پروژه ها محدودیت های بسیاری برای ساعت و نحوه انتقال به سبب آرامش ساکنین وجود دارد. که در این موضوع دقت و صرف هزینه برای جا به جایی مناسب از مهمترین فاکتورهای مدیریت اجرا پروژه می باشد.

بعد از انتقال تمام مصالح به تراس (محل اجرای پروژه) و همچنین ملزومات نصب از قبیل تخته و بشکه و حتی نردبان مورد نیاز، مهمترین مصالح مصرفی در ساخت آلاچیق ها همان پروفیل های آهنی به تراس منتقل شد.

بعد از انتقال پروفیل های مصرفی به تراس، تیم مجری اقدام به ضد زنگ زدن پروفیل ها در محل پروژه و آماده سازی آن در محل کردند. که در این مرحله توجه ویژه به بحث کاور کردن کف برای جلوگیری از ریختن رنگ بر روی کف و همچنین استفاده از ضد زنگی که هم از نظر کیفیت و هم از نظر نزدیک بودن به رنگ تمام شده از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. در این پروژه از برند معروف برای ضد زنگ توسط گروه ساختمانی آبان استفاده شد و همچنین به علت مشکی بودن رنگ تمام شده سازه، تصمیم بر این شد که از ضد زنگ قرمز استفاده شود.

در تصاویر زیر مراحل اجرای ضد زنگ رو ملاحضه میفرمایید که تیم اجرایی در محل پروژه تمام پروفیل های مصرفی را ضد زنگ میزنند.

تراس پنت هاوس نیاوران

بعد از اجرای ضد زنگ در این مرحله ، باید زمانی رو به جهت خشک شدن پروفیل ها قرارداد تا از این طریق ضد زنگ ها بر بستر پروفیل تثبیت شود و در مرحله بعدی که بسیار مهم و حائز اهمیت است هر پروفیل رو با توجه به سایز و نقشه در نزدیکترین محل اجرا برای سهولت قرارداد. در مرحله بعدی مهندسین مجری با پیاده سازه دقیق محل اجرای آلاچیق طبق نقشه ها و طراحی انجام گرفته توسط تیم طراحی گروه ساختمانی آبان، عملیات اجرایی ساخت آلاچیق با دقت تمام شروع میشود و در این مرحله ابتدا بعد از اندازه گیری ها محل دقیق و ارتفاع ستون ها مشخص و بعد از نصب صفحه ستون ها، ستون ها اصطلاحا علم میشود. و همانطور که در عکس زیر مشاهده میکنید در حال اجرای اسکلت می باشد.

 در مرحله بعد اجرای ستون ها در این آلاچیق که از نوع 4 شیب می باشد و کارفرما محترم نظری در این زمینه داشتند، زمینه اجرای سقف که یکی از سخت ترین سقف های آلاچیق می باشد به ترتیبی که ملاحظه میفرمایید توسط تیم مجری گروه آبان اجرا شد و کلاف های محیطی سقف توسط جوشکاران مجموعه به بهترین نحوه اجرا و ساخته شد. در این قسمت از پروژه بعد از اجرای سقف ها و ستون ها نوبت به مرحله اجرای کف سازی رسید و به علت دارا بودن پله برای دسترسی به سکو، پله ها هم به صورت سازه پله ای طراحی و اجرا شد که هم از این طریق بتوانیم دسترسی بهتری به آلاچیق داشته باشیم و هم مسیری برای داکت کشی برق آلاچیق فراهم شده باشد.

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

در مرحله بعد از اجرای پروفیل ها شروع عملیات اجرای چوب کاری سقف برای داشتن سقفی ساف که هم زیبایی دو چندانی داشته باشد و هم بتوان از لوسر خاصی که برای این پروژه در نظر گرفته شده است استفاده گردد. تیم اجرایی عملیات نصب چوب رو با توجه به تصاویر زیر آغاز کردند،نصب چوب های سقف به علت اصطلاحا دستگیر بودن و سختی اجرا جز یکی از مراحل سخت و هوچنین زمان بر اجرای پروژه های آلاچیق می باشند. در این مرحله در حدود 4 روز نصب کامل چوب توسط تیم اجرایی آبان انجام گرفت و روند نصب چوب ها به وضوح قابل رویت می باشد.

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

بعد از اجرای کامل کف و ستون و سقف آلاچیق ، در مرحله بعد با توجه به طراحی صورت گرفته شده که این آلاچیق دارای میز و نیمکت و آتش دان نیز می باشد، شروع به ساخت پروفیل های نیمکت ها و دیگر المان های آلاچیق شد.

کارفرما محترم در این پروژه حسب نیاز موجود، برای مهمانی و دورهمی های خودشون نیاز به تامین محلی در حدود 10 نفر و میز در خور برای تامین این نیاز در نظر گرفته شد و همچنین میز آتش دانی با تامین نیاز گرمایشی برای میهمانان در نظر گرفته شود. برای اجرای المان های مذکور نیاز به بررسی بیشتر و دقیق تر و همچنین پیاده سازی آن در محل پروژه انجام گرفت تا از این طریق بتوان حداکثر خواسته ایشان تامین و عملیاتی شود.

ابتدا با توجه به پروفیل های طراحی شده اقدام به ساخت نیمکت و بعد از آن اقدام به ساخت میز پذیرایی مطابق تصاویر زیر توسط تیم اجرایی انجام گرفت.

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

♦ در مرحله بعد از ساخت المان های داخلی آلاچیق ها، مرحله نصب چوب کف آلاچیق آغاز شد که در این مرحله پله ها هم نصب و چوب آن ها نیز در خلال نصب چوب کف آلاچیق شروع به نصب شد، نکته مهم در این قسمت از ساخت آلاچیق و اجرای کفپوش آنها بسیار مهم می باشد و جزء نکات اجرایی مهم به شمار میرود بحث و نکته مسیر اجرای کفپوش و همچنین تعمین محلی برای تخلیه آب های جاری ناشی از شست و شو آلاچیق در آینده می باشد. تیم طراحی و اجرا گروه ساختمانی آبان در زمینه طراحی آلاچیق همواره توجه به این نکته که می بایست محلی برای تخلیه آب های جاری و گرد و خاک های موجود که بر روی المان های آلاچیق میشیند قرار بگیرد. به این منظور در طراحی آلاچیق کفشوری را برای جمع آوری آب و همچنین در زمان آهن کشی یا همان اجرای زیر سازی محل اطراف کفشور به وسیله تامین نکات اجرایی در نظر گرفته میشود و همچنین بعد از اجرای چوب هم دریچه ای را به عنوان بازدید برای تخلیه برگ و... در نظر گرفته میشود. در تصاویر زیر مراحل اجرای چوب کف یا اصطلاحا کفپوش قابل مشاهده می باشد.

تراس پنت هاوس نیاوران
تراس پنت هاوس نیاوران

♦ نکته اجرایی بعدی که باید قبل از اجرای کفپوش به آن توجه کرد اهمیت توجه به نظافت و شست و شوی زیر کفپوش به واسطه ریختن مصالح نصب و ... می باشد که همانطور که ملاحظه می فرمایید به دقت زیر کفسازی و پروفیل ها شسته شده است. بعد از اجرای این مرحله از کار و اتمام کامل کفپوش چوب و پله ها سراغ رنگ آمیزی و آماده سازی المان های نیمکت ها و میزها و... میرویم و همچنین توجه ویژه به نکته تامین محل دقیق گاز و الزامات آن به جهت نصب آتش دان و تامین لوازم خاص طراحی شده توسط طراحان گروه ساختمانی آبان خواهیم رفت.

در مرحله بعد ستون ها را کاور چوب میکنیم تا این طریق زیبایی چند برابری را برای محوطه آلاچیق خود فراهم کرده و با حجیم شدن آن بتوانیم شکوه و عظمت خاصی را برای آلاچیق ایجاد نماییم. یکی از نکات اجرایی مهم در این زمینه کاور شدن کامل ستون ها و همچنین تایین دقیق ارتفاع ستون برای کاور کردن دقیق محل های اتصال ستون به سقف و کف می باشد. مراحل اجرا کاور ستون در تصویر قابل مشاهد است.

♦ در گام بعدی مراحل کاور نیمکت های ساخته شده با طرح و فرمت مورد نظر آغاز شده و دو نیمکت به جهت نسشتن به صورت روبرو باهم و طول یکسان با همچنین پشتی مناسب برای آرامش بیشتر مطابق تصاویر نشان داده اجرا و توسط مجریان حرفه ای گروه ساختمانی آبان عملیاتی گردید.

نکته مهم اجرایی در نیمکت هایی که دارای طول زیاد و همچنین پشتی میباشد، فیکس کردن آنها به ستون یا کف می باشد تا از این طریق در اثر وزن که به علت تعداد نفرات زیادی که از آن استفاده میکنند احتمال برگشتن از پشت و خطرات جبران ناپذیر را به صفر رسانده شود.

تراس پنت هاوس نیاوران

در گام بعدی نصب و اجرای میز پذیرایی با طول زیاد که در وسط آن آتش دان وجود دارد در دستور کار گروه اجرایی ساختمانی آبان قرار گرفت. نکات مهمی در این زمینه وجود دارد که میتوانیم به اختصار خدمتتون توضیح بدیم.

اول اینکه برای طراحی محفظه آتش دادن حتما می بایست فاصله منطقی و مناسب از چوب ها رعایت شود تا بتوان از امکان گرم شدن بیش از حد و در نتیجه سوختن چوب ها جلوگیری کرد. در مرحله دوم حتما باید شیر گاز رو در نزدیکترین فاصله قرارداد تا از لوله کشی و شلنگ طولانی که احتمال بروز خطر و حادثه را زیاد میکند کاسته شود. در گام سوم نکته مهم استفاده از ترموکوپل می باشد که این امر کمک میکند در صورت بروز هرگونه نشتی گاز و روشن ماندن آن و امکان بروز حادثه به صورت اتوماتیک گاز را قطع کرده و از بروز حادثه جلوگیری کند این موضوع از این حیث بسیار اهمیت دارد که آتش دان ها معمولا در فضای بیرون کار میشوند و در جریان باد قراردارند و احتمال خاموش شدن گاز و نشت آن وجود دارد.

بعد از ساختن میز و آماده شدن فضا آتش دان اقدامات اجرایی تیم نصاب چوب برای کاور کردن چوب میز آغاز شد. در این مرحله توجه به متقارن بودن و متناسب رعایت شده تعداد چوب ها بسیار مهم می باشد. از این رو حتما می بایست توجه و دقت بسیار خوبی در این زمینه انجام گیرد. در تصویر اجرایی نحوه کاور کردن میز مشخص می باشد.

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

در گام بعدی اقدامات لازم در زمینه اجرای سقف آلاچیق با همکاری تیم حرفه مجری سقف گروه ساختمانی آبان آغاز شد. همانطور که قبلا گفته شده بود سقف این آلاچیق از نوع چهار شیب انتخاب شده بود و اجرای این نوع سقف یکی از خاص ترین و حرفه ای ترین اکیپ های اجرایی گروه ساختمانی آبان را به همراه داشت. برای ساخت این نوع سقف علاوه بر توجه به این نکته که دارای سیستم متفاوت آهن کشی می باشد، رعایت نکات اجرایی دقیق به بهبود عمر این نوع سقف و همچنین عدم نفوذ آب به زیر سقف تاثیر بسیار زیادی دارد. همچنین در طراحی و اجرای این نوع سقف توجه به این نکته که از تیم حرفه و با دانش برای اجرا استفاده شود تا از این طریق تمام مواردی که در این سقف ها از نظراجرایی وجود دارد اعم از استفاده از پوشش ضد رطوبت و ضد نم و همچنین مرغوب ترین نوع چوب های چهار تراش مورد استفاده قرار بگیرد. در اجرای این سقف، ابتدا چوب های چهار تراش بر روی پروفیل های آهن نصب میشود و بعد از آن تخته های چند لا که وظیفه مسطح کردن و اصطلاحا نقش شابلون را بر روی سقف بازی میکنند، نصب و به خوبی فضا را اصطلاحا پوشش می دهند. در مرحله بعدی که متاسفانه در بسیاری از پروژه ها دیده نیمشود بحث لایه های ضد رطوبت است که این امر در زمینه طول عمر بالای سقف و آبند کردن هرچه بهتر سقف تاثیر بسزایی دارد انجام گرفت و در نهایت از ورق های با کیفیت بالا به نام شینگل که در این پروژه از جنس وارداتی با کیفیت بالا مورد استفاده قرار گرفت و علاوه بر کیفیت زیبایی دو چندانی را همانطور که در تصاویر ملاحظه میفرمایید برای این پروژه گروه ساختمانی آبان پدید آورد.

طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران
طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران

♦ بعد از اجرای این مرحله که همان مرحله سقف می باشد مهمترین نکته در تمام پروژه های مجموعه آبان نازک کاری و کاور کردن اطراف کار می باشد تا از این طریق تمام جزییات دور کار پوشش داده شود و اصطلاحا نمای کار بهتر دیده شود از این رو در راستای اجرای سقف دور تا دور کار با ورق مناسب کاور شد تا علاوه بر هدایت مناسب آبریز دور سقف امکان کاور شدن دور چوب های سقف نیز وجهه تمیز تر و زیبا تری برای کار ایجاد نماید. بعد از ورق کردن دور تا دور سقف تیم اجرایی گروه ساختمانی آبان اقدام به رنگ آمیزی (هم رنگ) لبه های محیطی آلاچیق با رنگ مناسب و مشابه تم کلی رنگ آلاچیق انجام گرفت و همانطور که در تصویر ملاحظه میفرمایید کیفیت و همخوانی مناسبی را برای آلاچیق فراهم آورد.

تراس پنت هاوس نیاوران
تراس پنت هاوس نیاوران

♦ در مرحله انتهایی نصبیات برق که شامل لوسر و چراغ های نواری زیر نیمکت و همچنین چراغ های پله ها به ترتیبی که در تصاویر موجود است برای زیبایی بخشی هر چه بیشتر این پروژه انجام گرفت و یکی از زیبا ترین المان های این آلاچیق خاص و زیبا بحث آتش دان اجرا شده در وسط میز پذیرایی است که علاوه بر زیبایی وصف ناشدنی آن گرمایی ملایم و همچنین نوری خاص از لا به لای سنگ های آن فضایی مناسب و منحصر بفردی را برای میهمانان محترم به ارمغان می آورد و همانطور که مشاهده می فرمایید برای جلوگیری از سرایت گرما به چوب ها و همچنین در صورت ایجاد باد شدید به علت قرارگیری در فضا باز امکان خاموش شدن یا خطرات احتمالی از این طریق محدود و اصطلاحا به صفر نزدیک می باشد.


طراحی و ساخت مبلمان فضای بیرون با توجه به فضا وسلیقه کارفرما محترم

بعد از اجرای آلاچیق و اتمام آن، در جلساتی که با کارفرما محترم در زمینه تجهیز هرچه بهتر برای این پنت هاس توسط گروه ساختمانی آبان انجام گرفت، تصمیم بر این شد که فضایی را برای یک ست 6 نفره راحتی مناسب فضای بیرون که در شرایط جوی فضا بیرون بتواند دوام و کارایی خود را حفظ کند به همراه میز پذیرایی جلو آن در نظر گرفته شد، از این رو با انتخاب طرح و رنگ ست مبلمان فضای بیرون توسط تیم آبان ساخته و در کمترین زمان ممکن برای کارفرما محترم در محل قرارداده شد که در تصاویر تکمیلی و ویدئو پروژه این ست مبلمان به همراه میز پذیرایی آن برای راحتی هر چه بیشتر و پذیرایی مناسب تر میهمانان قرارداده شد.


تاب مناسب فضای خارجی با طراحی گروه ساختمانی آبان

یکی از مواردی که همواره در نشست های فی ما بین کارشناسان گروه ساختمانی آبان و کارفرما محترم مطرح می شد تمایل ایشان به تاب در این فضا خاص و زیبا بود که نهایتا با طراحی و انتخاب رنگ توسط کارفرما محترم، تاب در این فضا توسط تیم فضای باز گروه ساختمانی آبان به تایید کارفرما رسید، مدت زمان طراحی و ساخت تاب از زمان تایید کارفرما تا اجرای آن حدودا دوهفته زمان برد که در نوع خود منحصر به فرد و متفاوت طراحی و اجرا شد.

تمام قسمت های این تاب به صورت جدا از هم بود و این باعث می شود که امکان اجرا در هر محیطی را میسر و امکان پذیر نماید. و در ادامه تصاویر اجرا شده و همچنین گالری تصاویر تمام شده این تراس زیبا رو در روز و شب و همچنین هنرمندی تیم نورپردازی به وضوح قابل مشاهده و رویت می باشد.

از مشاوره تا اجرای تمام پروژه های طراحی ویلا و ساختمان و بازسازی و همچنین تخصصی فضا سبز در کنار شما هستیم.

به "طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران" امتیاز دهید

2 کاربر به "طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و اجرای تراس پنت هاوس نیاوران"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252