انواع پنجره ها

Image
خدمات ما

انواع پنجره ها

پنجره ها مهمترین عناصر نورگیری و تهویه برای فضاهای داخلی ساختمان هستند و در کنار آن نباید فراموش کنیم که تاثیر بسیار زیادی در آرامش روحی ساکنان نیز دارند. توجه به ویژگی ها، انواع فرم ها و مصالح ساخت و ساز پنجره ها می تواند در شیوه کاربرد آن بسیار موثر باشد.

انتخاب پنجره ها و فریم آنها همیشه نمی تواند کاملا بر اساس دیدگاه و نیاز های ما انجام شود، اکثرا در زمینه ابعاد پنجره ها و نوع فریم ها و رنگ در ساختمان ها با نظر مستقیم مهندس طراح انجام می شود زیرا پنجره ها علاوه بر وظیفه تسویه هوا و تامین نور خانه اغلب به نمای خارجی خانه مربوط می شوند. در واقع هرگونه تغییر در اندازه و شکل فریم ها بر روی نمای خارجی ساختمان هم تاثیر می گذارد.

امروزه در طراحی پنجره ها و همچنین بازشو آنها توجه به این نکته که از جنسی باشد که مباحث صرفه جویی در انرژی هم دیده شود برای سازندگان الزام آور است. در گذشته اغلب پنجره ها از جنس چوب و یا فریم آهنی بودند که به علت ماهیت این پنجره ها امکان هدر رفت دمایی و همچنین عایق صدا نبودن امکان استفاده از نظر آیین نامه ای وجود ندارد.

در بازار مصرف امروزی جنس اکثر پنجره ها از ترکیبات پلاستیک فشرده با نام تجاری UPVC می باشد که در رنگ ها و ابعاد مختلف مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین طبق آیین نامه های جدید مهندسی حتما شیشه ها باید دو جداره باشند.

گروه لوکس آبان با همکاری مستقیم با شرکت های تولیدکننده انواع پروفیل های پنجره امکان طراحی و اجرا انواع پنجره ها در هر طرح و اندازه ای را دارا است.

به "انواع پنجره ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انواع پنجره ها"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252