نشست تخصصی معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران برگزار می گردد

سرپرست پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر از برگزاری نشست تخصصی پیدایش، ساختار، سیر تحول و ویژگی های معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران، اطلاع داد.

نشست تخصصی معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران برگزار می گردد

به گزارش گروه ساختمانی آبان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران، سیدرحیم موسوی با اشاره به وجود معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران گفت: تاکنون آنالیز و مطالعات منسجم و هدفمند در راستای شناخت کامل این شیوه معماری و شهرسازی در مازندران، صورت نگرفته است.

او با اشاره به برگزاری این نشست با هدف تمرکز مطالعات عصر صفوی، گردهمایی محققان معماری و شهرسازی این دوره و ارتقا و تبادل دانش میان آنها گفت: نگاهی جامع با رویکردهای حفاظت و مرمت، معماری و شهرسازی، باستان شناختی و تزئینات وابسته به معماری، از برنامه های این نشست تخصصی خواهد بود.

موسوی اضافه کرد: این نشست با حضور محققان برجسته و صاحب نظر استان و کشور در روز چهارشنبه، 29 آبان 98 ساعت 9 صبح در پایگاه میراث جهانی باغ عباس آباد بهشهر برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای ثبت نام در این نشست به سایت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران به آدرس www.mazandchto.ir مراجعه نمایند.



به "نشست تخصصی معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران برگزار می گردد" امتیاز دهید

11 کاربر به "نشست تخصصی معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران برگزار می گردد" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست تخصصی معماری و شهرسازی عصر صفوی در مازندران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252