آشنایی با انواع سیستم های پوششی جهت بازسازی پشت بام

سیستم های پوششی که برای بازسازی سقف استفاده می شوند به شما این امکان را می دهند که بدون صرف وقت و هزینه زیاد, سقف خانه خود را بازسازی کنید. با استفاده از این سیستم ها, سقف های آسیب دیده بدون ایجاد هیچ گونه سر و صدایی و در هر زمانی قابل ترمیم و بازسازی هستند. استفاده از این سیستم ها در مقایسه با روشهای سنتی مرمت و بازسازی سقف بسیار کم هزینه تر میباشند.

آشنایی با انواع سیستم های پوششی جهت بازسازی پشت بام

به گزارش گروه ساختمانی آبان، سیستم های پوششی اکریلیک

سیستم پوششی اکریلیک سیستمی کاملا بهم چسبیده و بدون درز میباشد که با عملکردی فوق العاده کل پشت بام ساختمان را پوشش میدهد. این سیستم های پوششی قدرت و استحکام پشت بام را بالا برده و آن را به بامی جدید تبدیل میکنند. فرمولاسیون این نوع پوشش ها به نحوی است که یک لایه ضد آب با قدرت چسبندگی بالا و مقاوم در برابر تجمع آب بر روی سقف ایجاد میکند که در مقابل کثیفی, آلودگی و تغییرات بیولوژیکی مثل قارچ و کپک مقاوم میباشد. پوشش های اکریلیک در مقابل اشعه UV مقاومت بالایی دارند و طول عمر آنها نیز بسیار بالاست.

سیستم های پوششی اسپری فوم پلی یورتان (SPF)

سیستم های پوششی SPF برخلاف سایر سیستم های پوششی تا آخر عمر ساختمان, بام خانه شما را سالم نگه میدارند. عملکرد این سیستم ها به نحوی است که از تجمع آب بر روی سطح جلوگیری میکنند و در برابر اشعه UV نیز مقاوم هستند. با وجود گذشت چند سال از عمر این نوع پوشش بام, عملکرد آن مانند روزهای اولیه نصب خواهد بود. سیستم های SPF یک عایق عالی با ضریب مقاومت بالاست و با یک زهکشی مناسب مانع از نفوذ آب میشود. این پوشش قابل استفاده بر روی بتن, آسفالت, فلز و چوب میباشد.

سیستم های پوششی سیلیکون

پوشش های سیلیکونی پوششی عالی و بدون بوی نامطبوع برای بازسازی سقف و مقاوم کردن آن کاربرد دارد. این نوع پوشش ها خیلی سریع خشک میشوند و مقاومت آنها در برابر تغییرات آب و هوایی و نم و رطوبت بالا میباشد. فرمولاسیون این نوع ماده سازگار با محیط زیست است و در برابر اشعه UV نیز مقاوم هستنند.



به "آشنایی با انواع سیستم های پوششی جهت بازسازی پشت بام" امتیاز دهید

6 کاربر به "آشنایی با انواع سیستم های پوششی جهت بازسازی پشت بام" امتیاز داده اند | 2.8 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با انواع سیستم های پوششی جهت بازسازی پشت بام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید

به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252