گچ و سیمان

Image
خدمات ما

گچ و سیمان

در صنعت ساختمان از برخی از مصالح به عنوان مصالح کلیدی نام برده می شود، گچ و سیمان از مصالحی هستند که شاید تنها مصالحی باشند که در تمام مدت ساخت مورد مصرف قرار می گیرند. از سیمان به عنوان مصالحی یاد می شود که وظیفه تامین توان فشاری بتن و همچنین به عنوان چسب در قسمت های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار بگیرد. سیمان دارای انواع مختلفی می باشد که با توجه به شرایط محیطی و اقلیم منطقه و همچنین نوع کاربرد آن میتواند متفاوت باشد. ماده اصلی تشکیل دهنده سیمان از مواد معدنی است که در برخی مناطق کشور استخراج می گردد.

برخی از موارد مصرف سیمان در صنعت ساختمان اعم از ترکیب به عنوان ماده اصلی اسکلت بتنی ساختمان، به عنوان ماده چسبنده دیوارکشی و کاشی کاری و سنگ کاری و حتی به عنوان لایه ای محافظ البته به میزان کمتری به عنوان لایه محافظ در برابر رطوبت و... مورد استفاده قرار می گیرد.

گچ رابطه نزدیکی با صنعت ساختمان سازی داشته و از قدیم یکی از مصالح ساختمانی سنتی ایران بوده است. گچ به عنوان یکی از پرمصرف ترین مواد معدنی، از سنگ گچ خام بدست می آید.

از گچ بیشتر به عنوان مصالح پوششی استفاده می شود که به علت رنگ سفید رنگ آن می تواند در قسمت های نهایی ساختمان به عنوان پوشش نهایی دیوارها و سقف استفاده کرد و همچنین جهت زیبا سازی از نوع پیش ساخته آن امروز بسیار استفاده می گردد.

گروه ساختمانی آبان با ارتباط مستقیم و بی واسطه با انواع کارخانه های تولید سیمان و گچ در کشور، علاوه بر تامین نیاز مشتریان خود در کوتاه ترین زمان ممکن، از نظر اقتصادی هم می تواند رقابت بالایی را با رقیبان خود ایجاد کند.

به "گچ و سیمان" امتیاز دهید

5 کاربر به "گچ و سیمان" امتیاز داده اند | امتیاز: 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گچ و سیمان"

* سوالتان را از کارشناس ما بپرسید، در صورتی که تمایل دارید با شما تماس گرفته شود، اطلاعات تماس خود را هم در فرم زیر درج نمایید (اطلاعات تماس شما در سایت نمایش داده نخواهد شد)
به دنبال تیم حرفه ای معماری سازه هستید؟

ما با مشاوره مستمر و پیگیر به شما کمک خواهیم کرد پروژه های گوناگون ساختمانی را فراتر از تصورتان پیش ببرید.

021-26208252